تفاوت خود ارضايي با رابطه جنسي

مشاوره خوب ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تفاوت خود ارضايي با رابطه جنسي

۱۷ بازديد

رابطه جنسي يك نياز طبيعي ميباشد اما آيا خود ارضايي مي تواند جايگزين رابطه جنسي شود؟

انجام عمل خودارضايي در هر شرايطي امكان پذير است چون در ذهن ما شخص خاصي جهت رابطه پردازش شده و ما با انجام اعمالي خاص باعث ارضاء شدن خود مي مي شويم ، هم دررابطه جنسي و هم در خود ارضايي عمل ارگاسم صورت مي گيرد هر دوي آنها مي تواند لذت بخش باشد اما تاثير كداميك بر روي ما بيشتر است ؟

همانطور كه ذكر شد در خود ارضايي اندام خود را وادار مي سازيم تا طي يك رابطه مجازي به ارگاسم برسد اما در يك رابطه جنسي تمامي اندامهاي بدن با يكديگر همكاري دارند ديگر نيازي نيست كه ما در ذهن خود محيطي را بازسازي كنيم يا شخص يرا بازسازي كنيم پس ذهن در آرامش بيشتري قرار ميگيرد از اين رو تاثير روحي و رواني بسيار مفيدي بهمراه دارد.

آثار منفي جسمي روحي و جنسي اعتياد به خودارضايي و تاثرات آن بر رابطه جنسي و زندگي زناشويي
افرادي كه زود تحريك مي شوند و براي ارضاي خود به سوي خود ارضايي ميروند بدانند كه خود ارضايي تحريك پذيري را به ميزان زيادي افزايش مي دهد از اين رو تنها با اين كار عطش خودرا زيادتر كرده اند . فردي كه به خود ارضايي اعتياد دارد مطمئنا در زندگي زناشئيي خود در رابطه جنسي با شريك خود دچار مشكل جدي خواهد شد اين فرد از رابطه جنسي حقيقي به ارگاسم نخواهد رسيد پس نخواهد توانست خود و شريك جنسي خود را ارضاء كند و از رابطه جنسي حقيقي لذت ببرد.

 اينگونه افراد معمولا انسانهاي سردي خواهند شد . از تاثيرات روحي اعتياد به خود ارضايي مي توان بي حوصلي عدم تمركز لاغري ناتواني جسمي سردردهاي ميگرني را نامبرد . اعتياد به خودارضايي آسيبهاي زيادي از نظري جنسي به فرد وارد مي سازد در خانمها مي تواند باعث شود تا عمل لقاح و تخمك ريزي به درستي انجام نگيرد و يا هرگز صاحب فرزند نشوند و يا اينكه فرزند آنها ناقص به دنيا خواهد آمد . مطمئن باشيد علائم منفي خود ارضايي از سنين جواني آغاز مي شود پرخاشگري نيز يكي از عوامل اعتياد به خودارضايي ميباشد لذت ميل جنسي را از خود دريغ نكنيد . خودارضايي حالت خوابآلودگي بهمراه دارد .خود ارضايي باعث بهم ريختگي وضعيت فكري و هوشياري انسان مي شود خود ارضايي بينايي را نيز تحت تاثير قرار ميدهد در مردان خارج شدن بيش از حد اسپرم باعث ميشود تا در عمل لقاح قدرت بارگذاري اسپرم آنها كاهش يافته و از اينرو نتوانند صاحب فرزند شود .

پوكي استخوان در دوران ميان سالي براي خانمها و آقاياني كه در دوران نوجواني و جواني اعتياد به خودارضايي داشته اند امري بعيد نميباشد. تاثير مستقيم خودارضايي بر غدد هيپوتالاموس مغز آسيب جدي بهمراه دارد . بارها در مقالاتي كه در اكثر وبلاگها منتشر شده ميبنم كه از خودارضايي به خوبي تعريف مي شود منكر نمي شوم اما بحث من مربوط به اعتياد به خود ارضايي ميباشد . اعتياد به خودارضايي آسيبهاي زيادي بهمراه دارد آيا ارزش آنرا دارد براي لحظاتي لذت خود را از لذت حقيق يك رابطه جنسي محروم كنيم و به بدن خود آسيب وارد سازيم .

دكتر رابرت شروكلر يكي از محقيقن بزرگ و اساتيد دانشگاه برلين در تازه ترين تحقيقات خود در مورد خودارضايي در ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۶ رسما اعلام كرد اگر فردي قصد خودكشي دارداعتياد خوداراضي يمي تواند در درازمدت باعث كاهش رشد تك تك سلولهاي بنيادي در انسان شود مسلما هم من و هم شما مي دانيم اعتياد به خود ارضايي عاملي نيست كه باعث مرگ انسان شود اما آسيب هاي زيادي بهمراه دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.