نمي دونم چيكار كنم گيجم و عاشق

مشاوره خوب ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

نمي دونم چيكار كنم گيجم و عاشق

۱۳ بازديد

ازاله شدن پرده بكارت

پرده ،

با سلام و ارادت
من خانمي 38 ساله هستم كه به مدت 2 سال هست كه با آقايي صيغه موقت ميشم و تا قبل از ايشون هم دوشيزه و باكرده بودم .. تا سه ماه پيش رابطه هاي ما بدون دخول بوده و هردومون ازين كار آرامش داشته و لذت ميبرديم .. اما به پيشنهاد ايشون در اين مدت سه بار رابطه دخول داشتيم كه يكبار با انگشت و با درد فراروان و بدون خونريزي بوده و دو بار بعدي ، دخول كامل بوده كه در اين دو بار هم اصلا درد و خونريزي نداشتم ..
متاسفانه با وجود علاقه فراوان متقابل كه به هم داريم ، ايشون به بنده شك كرده و ازم خواستن كه به دكتر مراجعه كنم .. اما راستش كمي نگرانم .. امكانش هست راهنماييم بفرماييد .

با سلام
دوست عزير در مورد انواع پرده بايد بدونيد اگر مرده شما حلقوي باشد و ارتجاعي اصلا خوتريزي نداريد البته شما كه مي دونيد كه رابطه ديگري نداشتيد پس بهتره حتما مراجعه داشته باشيد .. ..و در مورد اين مساله هم طرف مقابل شما بهتره اطلاعاتي كسب كنند چون اصلا قرار نيست در همه انواع پرده مثل باورهاي سنتي فرد خونريزي داشته باشد و بعد اگر چنين نبود تهمت بزنتد و فكر كنند مساله حادي وجودددارد ..به هر حال در اين مورد بهتر است حتما مراجعه داشته باشيد و اميدوارم كه مساله اي وجود نداشته باشد و شرايط مرتفع شود ولي شما هم بدانيد كه به هر حال در شرايط محرميت كه هيچ چيز مشخص نيست از بين رفتن پرده و بكارت مخصوصا براي دختر با مسائل جسمي و روحي همراه است اگر طرف مقابل بعد هز مدت صيغه در تمايلي به تمديد نداشته باشد البته كه تصميم گيرنده خود شما هستيد و اميدوارم كه به خوبي و با سنجش شرايط اقدام كنيد و به پيش برويد
موفق باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.