سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

اسباب بازي هاي فعال براي كودكان نوپا و پيش دبستاني

۱۳ بازديد

 

اسباب بازي هاي فعال براي كودكان نوپا و پيش دبستاني

پيدا كردن اسباب بازي هايي كه تمرين تناسب اندام و فعاليت بدني را در كودكان كم مي كنند

براي بچه هاي كوچك، اسباب بازي براي رشد، يادگيري و توسعه ضروري است. وقتي اسباب بازي براي كودكان اين سن را انتخاب مي كنيد، مطمئن شويد كه برخي از اسباب بازي هاي فعال را همراه با كتاب هاي ABC و افراد دوست داشتني براي بازي تظاهر مي كنيد. اسباب بازي هاي فعال كمك به ايجاد مهارت هاي حركتي و تشويق بچه ها براي دريافت دوز روزانه فعاليت بدني خود مي كنند . بسياري از اين اسباب بازي هاي بزرگ را مي توان در داخل يا خارج از خانه استفاده كرد و براي پسران و دختران جذاب است.

 

1

منابع يادگيري كروكوديل هاپ

منابع يادگيري

با استفاده از اين بازي در كف، بچه ها در سراسر رودخانه ها مي آيند و رنگ ها، اشكال و اعداد را در حالي كه بازي مي كنند ياد مي گيرند. با اين حال، آنها مي توانند به تنهايي و يا با دوستان بازي كنند. اين بازي با تاس هاي بزرگ و بادكنكي كه براي بچه ها آسان تر است دست به كار مي شود و براي آنها از دست دادن سخت تر است.

 

 

2

گام 2 بزرگ كشويي كشويي

از آنجا كه اين اسلايد براي ذخيره سازي يا حمل و نقل بسته مي شود، مي توانيد آن را به راحتي در اطراف حياط، گاراژ يا خانه خود به راحتي حركت دهيد، بسته به جايي كه به آن نياز داريد. يا اگر فرزند شما آن را از بين ببرد (محدوديت وزن 50 پوند)، شما مي توانيد آن را از راه دور تا زماني كه يك خواهر جوانتر براي برخي از كوهنوردي و كشيدن جالب آماده است.

 

 

3

اسب ردي

بچه هاي كوچك مي توانند روي اين اسب باهوش و پر سر و صدا حركت كنند، و در صورت رشد، شما مي توانيد هوا بيشتري براي ايجاد اسب بزرگتر اضافه كنيد. ردي در بسياري از رنگ هاي روشن استفاده مي شود و از وينيل نرم، محكم و بدون لاتكس ساخته شده است. پمپ دستي يا پمپ خود را تامين كنيد. شما همچنين مي توانيد يك پايه را براي تبديل ردي به يك اسب وحشي سنتي خريداري كنيد.

 

 

4

مرحله 2 Wonderball Playhouse پاپ

اين نمايشگاه كوچك شيرين يك محيط سرگرم كننده براي بازي تخيلي است. همچنين داراي 10 رنگ رنگي است كه بچه ها مي توانند بر روي سقف بچرخند و جايي كه آنها از طريق لوله ها در گوشه ها حركت مي كنند. لوله ها و تونل هاي بيشتري براي توپ در سراسر خانه بازي وجود دارد.

 

5

Little Tikes به طور واضح توپ فوتبال ورزشي

مطلع بچه هاي كوچك آماده براي خانواده سرگرم كننده كيكبال با اين مجموعه استارت است. اين شامل سه پايه، صفحه اصلي و يك توپ روشن با جلوه هاي صوتي (توپ بيشتر در داخل) مي باشد. بازي در داخل و يا خارج، از آنجا كه شما مي توانيد پايگاه هاي هر جايي كه دوست داريد را تنظيم كنيد. شما همچنين مي توانيد از آنها براي تقويت يادگيري رنگ و تعداد استفاده كنيد. خط خطي Clearly نيز شامل مجموعه هاي بولينگ، بيس بال و گلف است.

 

6

گام 2 ورزش صليبي تمام ستارگان

براي يك كوهنورد چند منظوره بيشتر نگاه نكنيد. اين يكي شامل يك اسلايد، ديوار سنگي، حلقه بسكتبال، هدف پرتاب توپ و ترسناك است و حتي با سه توپ تورم نيز همراه است. از داخل و خارج از آن استفاده كنيد تا بچه ها را به ورزش معرفي كنيد و آنها را مشغول و فعال كنيد. براي يك گزينه كوچكتر و گران قيمت تر، Climber فعاليت ورزشي-Tastic را در نظر بگيريد (مقايسه قيمت ها).

 

7

شركت اسباب بازي منهتن Boysterous Boys

از Slap Shot Sam، نشان داده شده در اينجا، به Slope Shreddin شان، اين چهره هاي فعال هر يك از ورزش هاي مورد علاقه خود را دارند و ابزار براي رفتن با آن. از فوتبال، اسكيت بورد، هاكي، اسنوبورد يا فوتبال استفاده كنيد. هر عددي داراي سلاح و پاها قابل انعطاف و لوازم جانبي است كه مي تواند به آن متصل شود (به لطف سحر و جادو مغناطيسي). همچنين در دسترس است يك Zip-بن، يك تشك بازي در زمين بازي است كه به عنوان يك مخزن ذخيره سازي دو برابر مي شود. مناسب براي كودكان 3 تا 8 ساله است.

 

8

ALEX Beanbag Toss-n-Tote

رنگ هاي رنگي 3 در 3 را در داخل يا خارج از يك بازي ساده از beanbag پرتاب كنيد. چهار كيسه ي كيسه اي در كيسه ي متصل شده و زيپ قرار دارد. براي بازي دوم با نام "Feed the Fish" تيك بزنيد.

 

9

گريافالف ليمبو

در اينجا يك سرگرم كننده در كلاسيك كم كم مي تواند به شما برويد؟ بازي مهماني اين بازي با باتري نياز به تنها دو بازيكن دارد (اما بيشتر ميتواند به آن ملحق شود!). چرخش را براي انتخاب يكي از شش سبك لنگر چرخان كنيد: كلاسيك، crabwalk، خزيدن، حركت زرافه، جلو يا عقب. زير زخم زدن بدون زرافه زدن، اما اگر نتوانيد، نگران نباشيد. او فقط مي خندد، و فرزند شما نيز خواهد بود.

 

10

ALEX هيولا Clompers

به دنبال يك مدل Cuter (و شايد ساكت تر) از قهوه خانه ساخته شده مي توانيد از آن استفاده كنيد؟ اين پارچه هاي فوم از كف فشرده ساخته شده با دسته هاي طناب ساخته شده است، بنابراين بچه ها مي توانند داخل و بيرون از هواپيما بچرخند.

 

11

سوپ Skipper مهد كودك Kidoozie

هنگامي كه موسيقي پخش مي شود، بچه ها بايد از طريق چرخش قطار سرنشينان براي يك جلسه بازي فيزيكي فعال پرش مي كنند كه زمان و تعادل را به چالش مي كشد. ارتفاع قطب و سرعت موسيقي را با توجه به اندازه، مهارت و سطح فرزندتان تنظيم كنيد.

 

12

ملاسا و داگ هيولا بولينگ

يك بازي با مجموعه اي زيبا از 6 پين هاي بولينگ نرم و توپ، هر كدام يك چهره خنده دار و مقدار زيادي رنگ و بافت را ترساند. آنها را تنظيم كنيد و آنها را پايين بكشيد و يا آنها را به بازي هاي تخيلي تبديل كنيد. اين هيو

آيا من همجنس باز هستم؟ 

مشاوره اينترنتي راه هاي مقابله با خيانت مشاوره جنسي آنلاين مشاوره آنلاين زنان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.