مزيت داشتن گواهي نامه ي امنيت ssl

مشاوره خوب ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مزيت داشتن گواهي نامه ي امنيت ssl

۲۶ بازديد

آيا مي دانيد فعال كردن اس اس ال بر روي وب سايت چه مزيت هايي دارد و چرا توجه به آن بسيار مهم است؟
آيا بر روي وب سايت خود اطلاعات مهم و محرمانه اي را از كاربران خود دريافت مي كنيد؟ و يا ميخواهيد امكان استراق سمع اطلاعات رد و بدل شده وجود نداشته باشد. در اين حالت ما توصيه ميكنيم حتما براي وب سايت خود گواهينامه ي امنيت SSL تهيه كنيد.
پس از راه اندازي وب سايت ، پورتال و فروشگاه اينترنتي ، امنيت مهمترين نياز محسوب ميشود . امنيت وب سايت شما به عوامل گوناگوني بستگي دارد كه يكي از راه هايي كه مي توانيد امنيت را براي سايت خود فراهم كنيد صدور گواهي نامه ي اس اس ال براي سايت مي باشد.
در ادامه مزيت هاي خريد اس اس ال را بررسي مي كنيم.

افزايش رتبه و رنك گوگل با نصب اس اس ال
يكي از مواردي كه امروزه مورد بحث بسياري از سئو كاران و طراحان وب مي باشد تاثير https و ssl در سئوي سايت مي باشد.
گوگل پارامترهاي بسيار زيادي براي امتيازدهي به صفحات اينترنتي دارد .استفاده از پروتكل https نيز به عنوان يك پارامتر به تازگي به آنها اضافه شده است.
اخيرا گوگل در وبلاگ رسمي خود اعلام كرده كه يكي از عوامل مهم در رنكينگ سايت ها نصب گواهينامه SSL و يا در واقع استفاده از پروتكل HTTPS است.
گوگل در وبلاگ رسمي خود اعلام كرده‌است، با توجه به اهميت امنيت براي گوگل، و رسيدن به اين هدف كه كاربران از طريق گوگل به وب‌سايت‌هاي امن هدايت گردند.اين شركت تصميم گرفته ‌است داشتن گواهي معتبر اس اس ال واستفاده از پروتكل HTTPS را يكي از عوامل بالا رفتن رنك وب سايت بشمار بياورد و در رتبه بندي سايتها اين مورد نيز تاثير بسزايي دارد.
در لينك زير ميتوانيد از صحت اين موضوع اطمينان حاصل كنيد.
https:// webmasters.googleblog.com/2014/08/https-as-ranking-signal.html

عمليات اينترنتي خود را امن كنيد
با نصب SSL اطلاعاتي كه بين مرورگر شما و وب سرور (سرور مجازي) مبادله مي شود، رمزنگاري مي شوند و از استراق سمع و دزديده شدن اطلاعات جلوگيري ميشود .

اعتبار بيشتر
زماني كه شما اس اس ال را بر روي هاست (خريد هاست) خود نصب مي كنيد قفل سبزرنگي در كنار نام دامين ظاهر مي شود و زماني كه كاربر شما ببينيد بر روي سايت شما گواهي نامه ي امنيت نصب است اطمينان خاطر بيشتري دارد و اين باعث اعتبار هر چه بيشتر سايت شما مي شود.

برد تبليغاتي مثبت
اس اس ال ميتوانيد تبليغات مثبتي را براي شما به همراه داشته باشد و فروش بيشتري داشته باشيد. افزايش فروش هر وب سايتي ارتباط مستقيمي با اعتماد كاربران دارد با وجود گواهينامه SSL مي توان اعتماد كاربران را كسب كرده و بهبود در فروشتان ايجاد نماييد.

نماد اعتماد الكترونيك دو ستاره
با فعال نمودن گواهي امنيت SSL از وزارت صنعت و معدن مي توانيد نماد اعتماد دوستاره اخذ نماييد كه اين سطح از نماد الكترونيك بالاترين سطح آن در حال حاضر مي باشد.

امنيت
گواهينامه هاي SSL با رمزگذاري بسته هاي اطلاعاتي امنيت ارتباط در شبكه را فراهم مي سازد و اين امكان را به سرويس دهنده و كاربر مي دهد كه ارتباط خود را در بستري امن و به دور از مداخله ديگران بصورت رمز شده و غير قابل خواندن براي ديگران برقرار سازند و از صحت رد و بدل اطلاعات اطمينان حاصل كنند. بدون وجود اين پروتكل، اطلاعات تبادل شده توسط افراد ثالث بين راه قابل رويت، تغيير و سوء استفاده هستند.

تاييد هويت
بازديد كننده به سايتي كه داراي گواهينامه معتبر است مي تواند از جعلي نبودن سايت و صحت هويت آن اطمينان حاصل كند و مطمئن باشد كه سايت مذكور بر مبناي گواهينامه معتبرش واقعآً همان است كه ادعا مي نمايد؛ نه يك سايت جعلي كه شبيه به سايت اصلي ايجاد شده و با روشهاي متعددي كه براي انحراف مسير و هك كردن وجود دارد كاربر را به سمت خود هدايت كرده است.
بنابر اين با نصب اس اس ال امنيت را براي سايت خود فراهم كنيد و در فضايي امن به به فعاليت خود ادامه دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.