ديدني هاي لارناكا

مشاوره خوب ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ديدني هاي لارناكا

۸ بازديد
در اين بخش از وبلاگ تور نوروزي اروپا قصد داريم تا شما را با كشورهاي ارزان تري كه مي توانيد به آن ها سفر كنيد آشنا كنيم.كشورهاي بسيا رزيبا و منحصر به فردي كه از نظر بسياري از گردشگران عالي مي باشد. پس در ادامه با ما همراه باشيد قبرس با فرهنگ سازي درست توانسته درصد قابل توجهي از مسافران را جذب كند. جاذبه هاي شهر لارناكا بسيار زيبا و ديدني است.
جهانگردي و سفر كردن به كشورهاي مختلف يكي از بهترين اتفاق ها در زندگي هر فردي مي تواند باشد، جاذبه هايي كه مي توانه روح انسان را در خود غرق كند و احساس بسيار متفاوتي را در انسان ايجاد نمايد. از جاذبه هاي طبيعي كه از رنگ هاي بسيار زيادي تشكيل شده اند تا سازه ها و ساختمان هايي كه به دست انسان ها و متخصصان خلق شده اند. سازه ها و ساختمان هاي هر شهر يا كشور از فرهنگ و تاريخ آن منطقه ريشه مي گيرد.

ae_cyprus.ir_wp_content_uploads_2018_06__D8_B3_D9_81_D8_B1_DB_a901941969fd90092e02ebbf60230325.jpg


بي شك تفاوت فرهنگي بين اقوام و مليت هاي متفاوت يكي از بزرگترين ويژگي هايي بوده است كه سبب اين اتفاق بزرگ شده است.اما در اين بخش از جاهاي ديدني قبرس قصد داريم تا در مورد يكي از كشورهاي اروپايي براي شما بگوييم و سفري به سواحل لارناكا داشته باشيم .قبرس از محدود كشورهايي است كه جاذبه هاي طبيعي و ساخته بشر بسيار زيبايي دارد. اين كشور داراي زير ساخت هاي بسيار مناسبي است و هزينه بسيار خوبي صرف توسعه هتل ها و امكانات رفاهي اين كشور شده است. از طرف ديگر هزينه سفر به اين كشور نسبت به كشورهاي اروپايي ديگر بسيار مناسب بوده است و همين دلايل باعث شده تا اين كشور از هر نظر مورد توجه گردشگران و توريست ها قرار گيرد
آكاماس پنينسولا
اين منطقه كه در بخش غربي قبرس قرار گرفته است داراي ويژگي هاي طبيعي منحصر به فردي است،آكاماس پنينسولا يكي از خلوت ترين مناطق است كه مي توانيد سفر كنيد و از پياده روي و كوه نوردي در اين منطقهلذت ببريد.حيات وحش فوق العاده اين منطقه بسيار منحصر به فرد مي باشد شما مي توانيد انواع لاك پشت هاي دريايي و پرندگان بومي را در اين منطقه ببينيد و از ديدن آن ها لذت ببريد، ساحل اين منطقه براي استراحت و آفتاب گرفتن بسيار عالي مي باشد.

ae_cyprus.ir_wp_content_uploads_2018_06__D8_B3_D9_81_D8_B1_DB_77af411fa3b4b00e4f66163b768493b3.jpg
لارناكا
اين منطقه يكي از جذاب ترين و پرطرفدار ترين شهرهاي قبرس مي باشد، يك تفريحگاه ساحلي بسيار بي نظير كه داراي آب و هواي مديترانه اي بسيار فوق العاده اي و ساحلي بسيار زيبا است. از محله هاي تاريخي اين شهر مي توان به محله تركيش و آگيوس لازاروس اشاره كرد كه تعداد بسيار زيادي از ساختمان هاي تاريخي را در دل خود جاي داده است.در غرب شهر لارناكا درياچه اي بسيار زيبا قرار دارد كه در فصل بهار ميزبان فلامينگوها است.روستاهاي اطراف اين شهر بسيار سرسبز و زيبا بوده و از نظر گردشگري فرهنگي در جذب توريست فعال بوده است، ديدن از اين روستاها را در برنامه تور لارناكا خود قرار دهيد.
قلعه كلوسي
اين قلعه كوچك در ليماسول قرار دارد و از نظر زيبايي در نوع خود كم نظير مي باشد، اين قلعه كه در گذشته مقر سربازان بوده است در زمان جنگ هاي صليبي از اهميت بسيار بالايي برخوردار بوده است.اين قلعه اشراف بسيار خوبي بر سواحل اطراف خود دارد.

ae_cyprus.ir_wp_content_uploads_2018_06__D8_B3_D9_81_D8_B1_DB_a07a9206e91cde6fa60ae8549a9e2c6c.jpg
موزه قبرس
اگر به دنبال شناخت بيشتر فرهنگ و تاريخ مردم قبرس مي باشيد سري به موزه قبرس در شهر نيكوزيا بزنيد.اين موزه كه در آن از جلوه هاي بصري استفاده شده است شما را با تاريخ گذشتگان ساكنين زمين تا دوران عثماني آشنا مي كند. از ديگر ويژگي هاي اين موزه قرار داشتن مجسمه هاي تاريخي كوچك و عظيم مي باشدكه قدمت برخي نيز حتي به قرن هفتم قبل از ميلاد نيز برمي گردد.در آخر پيشنهاد مي كنيم كه در برنامه سفر خود به قبرس ديدن ساحل نيسي و بندر گيرينه را از دست ندهيد، براي آگاهي بيشتر از هزينه سفر تور قبرس نيز مي توانيد به آژانس هاي معتبر مراجعه كنيد و از نزديك با خدمات و هزينه پكيج هاي مختلفي كه ارائه مي شود آشنا شويد.
 

موضوعات مشابه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.