شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

لايي خوردن ستارگان اسپانيايي از ايراني ها

۱۷ بازديد

لايي ايراني ها به ستارگان اسپانيايي
بازي ايران در جام جهاني ۲۰۱۸ مقابل اسپانيا واقعا عالي بود،‌ شايد هيچكس فكرش رو نمي كرد و حتي انتظاري نداشت از بچه هاي تيم ملي كه اين طور خوب و با اقتدار با جون دل بازي كنند.
گرچه تيم ايران از نظر نتيجه بازنده بازي بود ولي در مقابل اسپانيا قلبي برنده بازي بود و همه تماشاگران ايراني تشويق ميكنند تيمشون رو و با افتخار همراهي ميكنند بچه هاي تيم ملي ايران رو.
اين بازي صحنه هاي باحالي از لايي دادن ستاره هاي اسپانيايي داشت كه دو تا از مهم هاش، صحنه لايي خوردن پيكه توسط اميري و لايي دادن سيلوا توسط اميد ابراهيمي بازيكناي خوب كشورمون بود. كه بعد از اون هم اين مورد بحثي جذاب و كل كل رو توي شبكه هاي اجتماعي بين كارابران به وجود آورده بود.
كليپ زير خلاصه اي از اين صحنه هاي زيبا رو براتون قرار دادم به همراه گلي كه داور مسابقه اون رو بخاطر آفسايد اعلام شدن رد كرد.
با ديدن اين كليپ به بچه هاي تيم ملي ايران بايد افتخار كرد.

شروع یادگیری زبان اسپانیایی می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز و مفید باشد. این زبان، با تاریخچه‌ای غنی و گسترده، به عنوان یکی از زبان‌های جهانی و محبوب شناخته می‌شود. برای شروع، می‌توانید از دوره‌های آموزشی آنلاین، کلاس‌های حضوری یا منابع آموزشی متعدد دیگر استفاده کنید. انتخاب منبع مناسب برای شما، اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین، مطمئن شوید که روشی را انتخاب کنید که به سبک یادگیری شما مناسب باشد.

 

یکی از روش‌های موثر برای شروع یادگیری زبان اسپانیایی، مشارکت فعال در فرایند یادگیری است. به عنوان مثال، می‌توانید با گوش دادن به موسیقی و فیلم‌های اسپانیایی، زبان را در قالب‌های واقعی تجربه کنید و با لغات و اصطلاحات جدید آشنا شوید. همچنین، تمرین مکرر و مرتب با مهارت‌های مختلف مانند گفتاری، خواندن، نوشتن و شنیداری، به شما کمک می‌کند تا به تدریج زبان را به طور کامل فراگیری کنید. به خاطر داشته باشید که پیشرفت در یادگیری زبان زمان می‌برد، بنابراین صبر و پشتکار از عوامل مهم در این مسیر می‌باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.