اوج لذت جنسي و رابطه جنسي زناشويي

مشاوره خوب ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اوج لذت جنسي و رابطه جنسي زناشويي

۱۱ بازديد

 

اوج لذت جنسي و رابطه جنسي زناشويي

آيا نگران هستيد كه جنسيت يا ارگاسم ممكن است به كودك شما آسيب برساند يا حاملگي را تهديد كند؟ تو تنها نيستي. يكي از چهار زن گزارش ترس از رابطه جنسي در دوران بارداري. بسياري از مردان نيز از آسيب رساندن به همسر حامله يا فرزند ناخوشايند خود در رابطه جنسي برخوردار هستند.

 

در اينجا خبر خوب است: براي اكثريت قريب به اتفاق زنان، جنسيت و ارگاسم در دوران بارداري نه تنها امن هستند، بلكه راه هاي سالم براي كاهش استرس و ترويج رفاه عاطفي.

 

 

گفتگوهاي مهم

تحقيقات نشان داده است كه مقاربت جنسي و اوج لذت جنسي انجام نمي شود و يا خطر از نتايج منفي براي نوزاد يا مادر را افزايش دهد. در بارداري طبيعي و سالم، ارگاسم خطر سقط جنين يا زايمان زودرس را افزايش نمي دهد . فعاليت جنسي حتي ممكن است مزاياي سلامتي مثبت براي بارداري را با تقويت هورمون هاي حساس مانند اكسيتوسين و افزايش جريان خون (و اكسيژن) به رحم داشته باشد.

 

عليرغم اين واقعيت كه هركسي - شما، دكتر شما، كلاهبرداران در سوپر ماركت - همه مي دانند كه جنس چگونه بسياري از زنان باردار هستند، هنوز هم مي ترسند از جنسيت و حاملگي صحبت كنند.

 

شما ممكن است سؤالي داشته باشيد كه مي خواهيد از ماما يا دكتر بخواهيد، اما احساس خجالت مي كنيد. و دكتر شما ممكن است ترديد داشته باشد كه موضوع را مطرح كند.

 

دكتر مايكل كريچمن، مدير اجرايي مركز پزشكي و بهداشت باروري در جنوب كاليفرنيا، توضيح مي دهد: "هر كس در مورد جنس ناراحت است."

 

"[يك] توطئه سكوت وجود دارد. پزشكان نمي پرسند، بيماران نمي گويند. مهم است كه هر دو طرف آن را به طور آشكار بحث كنند. "

 

بدن شما در طول ارگاسم

درك آنچه كه يك ارگاسم است و چه اتفاقي مي افتد در طول يك ممكن است باعث كاهش ترس و اضطراب شما در اطراف ارگاسم و حاملگي و كمك به درك ارتباط بين ارگاسم، حاملگي و زايمان شود.

 

 

هيجان جنسي مي تواند توسط يك فكر، يك تصوير، يا يك تماس گاه به گاه آغاز شود. قلب شما شروع به ضرب و شتم كمي سريعتر. شما ممكن است نه تنها در گونه هاي خود، بلكه در ديگر نقاط بدن خود مانند سينه و گردن، سرخ كنيد. جريان خون به ناحيه تناسلي شما افزايش مي يابد و ناحيه متورم شده و حساس تر به لمس مي شود.

 

غده هاي بارتولين كه فقط به سمت راست و چپ از واژن واژن خود مي رسند، سيالات تحريك كننده را ايجاد مي كنند كه باعث مهار واژن و لگن مي شود. Clitoris كه در بالاي مجاري ادرار قرار دارد حاوي بيش از 8،000 انتهاي عصبي حسي است. آن را كمي تحت پوشش كاپوت خود قرار مي دهد، زيرا آن نيز تورم و حساس به لمس مي شود. همچنين، به دليل افزايش ميل جنسي، عضلات شما به طور كلي در تمام بدن شما شروع به تنش مي كنند. باز شدن واژن نيز تشديد مي شود.  

 

تنش عضلاني تعريف شده و حساسيت ايجاد شده به عنوان تحريك جنسي ادامه دارد. هنگامي كه (و اگر) ارگاسم اتفاق مي افتد، ماهيچه هاي واژن، انسداد و رحم قرارداد ريتميك. اين انقباضات غيرمعمول بخشي از احساسات جسماني "آزادي" است كه با ارگاسم همراه است.    

 

همانطور كه همه اين اتفاق مي افتد، بدن شما كوكتل هورمون ها را آزاد مي كند، از جمله يك دوز قوي اكسي توسين و آندورفين ها.

 

 

Oxytocin هورمون "عشق" است و ترويج اتصال. همچنين درد را كاهش مي دهد. Endorphins نيز هورمون ها احساس خوب است كه درد را كاهش مي دهد.

 

در واقع، تحقيقات نشان داده است كه ارگاسم و تحريك واژن بيش از دو برابر توانايي زن براي تحمل درد است. اين ممكن است براي زايمان مهم باشد، زيرا فشار نوزاد در كانال واژيني شگفت آور باعث كاهش برخي از درد در كار ميشود.

 

آيا جنسيت و ارگاسم امن است؟

بله، در يك حاملگي سالم، طبيعي، جنسي و ارگاسم امن هستند. آنها نه تنها امن هستند، بلكه براي مادر، كودك نوپا و رابطه او با همسرش مفيد هستند.

 

سكس و ارگاسم در حين بارداري سالم، خطر بروز سقط جنين، زايمان زودرس يا ساير عوارض حاملگي را افزايش نداده است.

 

يكي از دلايلي كه مردم نگران آن هستند كه رابطه جنسي ممكن است براي بارداري مضر باشد، انقباضات ارگاسم است. گاهي اوقات آنها مي توانند پس از رابطه جنسي زخم خفيف ايجاد كنند و بعدا در بارداري باعث انقباض Braxton Hicks شوند . (انقباضات Braxton Hicks عبارتند از انقباضات رحمي كه در نيمه دوم بارداري رخ مي دهد و كمك مي كند تا رحم براي زايمان و "واقعي" انقباضات كار آماده شود اما آنها انقباضات كار نيستند.)

 

آيا اين انقباضات پس از ارگاسم باعث كار زودرس يا سقط جنين مي شود؟ تحقيق مي گويد هيچ. شما لازم نيست كه در مورد گرفتگي هاي ملايم يا انقباضاتي كه پس از ارگاسم اتفاق مي افتد نگران باشيد اگر به طور خاص در معرض خطر زايمان زودرس نيستيد.

 

انقباضات پس از رابطه جنسي رحم ممكن است به يك تجربه جديد تبديل شود، به خصوص اگر بعد از رابطه جنسي در گذشته هيچ وقت گرفتار نگرديد و هرگز متوجه انقباضات رحم پس از رابطه جنسي نباشيد.

 

با اين حال، همانطور كه در بالا مطالعه مي كنيد، انقباض رحم بخش عادي ارگاسم است. وقتي باردار ميشويد، آنها بي ضرر هستند و وقتي كه هستند، بي ضرر هستند. شما فقط به خاطر رحم بزرگ و توجه بيشتر به بدن حامله خود توجه داشته باشيد.

 

در واقع نه تنها جنس بعيد است كه منجر به زايمان زودرس شود، بعضي مطالعات متوجه شده اند كه رابطه جنسي در اواخر بارداري با كاهش خطر ابتلا به زايمان همراه است.

 

علاوه بر تحريك انقباض Braxton Hicks، يكي ديگر از دلايل اينكه يك بار فكر كرد كه مقاربت جنسي ممكن است باعث زايمان زودرس شود معرفي باكتري است. درست است كه بعضي از عفونت هاي باكتريايي مي توانند خطر ابتلا به زايمان را افزايش دهند و مقاربت جنسي باعث ايجاد باكتري در سيستم توليد مثل مي شود.

 

با اين حال، تحقيقات اين موضوع را ثابت نكرده است. فقط در مواردي كه يك زن قبل از بارداري شركاي جنسي زيادي داشته  باشد، رابطه جنسي با احتمال خطر ابتلا به زايمان زودرس همراه بود. اين احتمالا بيشتر به علت آلودگي ناشناخته زير است: يكي از آنهايي كه قبل از اينكه باردار شود، حاملگي بود - و در طول حاملگي بسيار كم است.

 

وقتي امن نيست

برخي از شرايط خاص وجود دارد كه در طي بارداري خطرناك بودن جنسي يا ارگاسم باشد.

 

پزشك شما ممكن است توصيه كند كه رابطه جنسي نداشته باشد ...

 

شما خونريزي غيرعادي داريد تظاهرات در دوران بارداري مي تواند طبيعي باشد و بعضي از نور پس از زايمان نيز ممكن است طبيعي باشد. اين مي تواند از رسوب رحم در طول عمر محو شود. با اين حال، خونريزي در دوران بارداري ممكن است نشانه اي نگران كننده باشد. در اوايل بارداري، خونريزي مي تواند شروع يك سقط جنين را نشان دهد . با دكتر خود صحبت كنيد. او ممكن است توصيه كند كه از مقاربت جنسي براي مدت كوتاهي از خود دفاع كند.

جفت در ناحيه اشتباه ديوار رحم رشد كرده است. اين جراحي شناخته شده به عنوان placenta previa است ، زماني كه جفت متصل به خود در ديواره رحم است و به طور كامل يا به طور جزئي دهانه رحم را پوشش مي دهد. در اين وضعيت ممكن است جنسيت خطرناك باشد.

شما با گردن رحم ناقص تشخيص داده شده است . اين زماني است كه گردن رحم قوي و بسته نشود، همانطور كه بايد باشد. فشار سر سر نوزاد روي دهانه رحم باعث مي شود تا زودرس بروز كند، و گاهي اوقات باعث از دست رفتن حاملگي در سه ماهه دوم مي شود. يك روش جراحي معروف به cerclage ممكن است براي نگهداشتن قفسه رحم باشد. اكثر پزشكان هيچ جنس يا جنسيت محدودي ندارند.

آب شما شكسته است مقاربت جنسي پس از قطع آب شما ممكن است خطر ابتلا به عفونت را افزايش دهد. اين مي تواند تولد را پيچيده و حتي خطرناك باشد.

شما انتظار سه گانه يا يك بارداري مرتبه بالا داريد. هنگامي كه رحم بيش از حد انتظارات طبيعي مانند مثلث باقي بماند، ممكن است وظيفه خطر ابتلا به زايمان را افزايش دهد.

شما به دلايل ديگر در معرض خطر ابتلا به زايمان زودرس هستيد. فقط به اين دليل كه تولد زودرس را در گذشته داشته ايد، به اين معنا نيست كه شما يكي ديگر داريد و به اين معنا نيست كه شما بايد از رابطه جنسي «صرفا در مورد» پرهيز كنيد. با اين حال، شرايطي وجود دارد كه برخي از محدوديت هاي جنسي ممكن است عاقلانه باشد .

در جامعه پزشكي برخي از اختلاف نظر وجود دارد كه در آن شرايط وضعيت احترام جنسي را رعايت مي كند و كداميك از اينها نيست. اگر پزشك شما فكر نكنيد ضروري است، خودتان را در "دستگيري جنسي" قرار ندهيد. قبل از اينكه از خودداري كنيد، از پزشك خود بپرسيد.

 

آيا مي تواند باعث ناباروري شود؟

سقط جنين اوليه كه به معناي افتادن حاملگي است كه قبل از 12 هفته اتفاق مي افتد، معمولا ناشي از عدم تعادل هورموني و يا نقص كروموزومي در جنين است. جنسيت و اوج لذت جنسي انجام نمي منجر به سقط جنين و نه خطر از دست دادن نوزاد خود را در اوايل حاملگي را افزايش دهد.

 

برخي نگران هستند كه ممكن است نوزاد با حركت جنسي از روي رحم رها شود، يا نگران نباشيد كه ارگاسم جنين را از ديوار رحم "فشرده" كند. اين درست نيست

 

از دست دادن حاملگي سه ماهه دوم پس از 12 هفته ممكن است به علت كم كاري بودن گردن رحم باشد. در صورت وجود مشكل در حاملگي، حدود 1 در 100 حاملگي ممكن است جنين حاملگي خود را در معرض خطر قرار دهد. اگر شما نگران آن هستيد با پزشك خود صحبت كنيد.

 

ارزيابي گرفتگي هاي شما

طبيعي است كه پس از رابطه جنسي يا ارگاسم انقباض ضعيف و ضعف Braxton Hicks تجديد نظر شود و اين چيزي است كه نگران نباشيد.

 

دكتر كريچمن توضيح مي دهد: "انقباض رحم ممكن است پس از ارگاسم رخ دهد." "اينها نامنظم هستند و شدت كمتري دارند. انقباض رحم يك پاسخ هنجاري به ارگاسم جنسي است. اين يك نتيجه از تغييرات هورموني است كه با ارگاسم مانند اكسي توسين رخ مي دهد. "

 

با اين حال، اگر گرفتگي عضلاني شما پس از رابطه جنسي بيشتر از فقط ناراحت كننده است، چگونه مي توان تفاوت بين انقباضات Braxton Hicks و انقباضات زودهنگام را توضيح داد؟

 

دكتر كريچمن توضيح داد: "زنان بايد به دنبال افزايش شدت انقباضات و كساني هستند كه به طور منظم در طول دوره و فاصله هستند."

 

انقباضات كار در فواصل منظم مي آيند و در طول زمان تشديد مي شوند. انقباضات نامنظم كمتر شديد خواهد شد، به تدريج محو مي شود و ممكن است متوقف و يا كند شدن اگر شما راه رفتن و يا تغيير موقعيت.

 

البته، اگر مطمئن نيستيد، با پزشك خود تماس بگيريد.

 

راه اندازي كار

اگر عادت ماهانه شما نزديك است يا شما ناراضي هستيد، عادت عادت عاميانه اي كه معمولا به اشتراك گذاشته مي شود، جنس را در هنگام زايمان به ارمغان مي آورد . متاسفانه براي كساني كه مي خواهند كار را با جنس انجام دهند، تحقيقات اين واقعيت را ثابت نكرده است.

 

برخي از علم اين باور مشترك را به وجود مي آورند؛ زيرا غلظت پروستاگلاندين ها در مخاط دهانه رحم 10 تا 50 برابر بعد از رابطه جنسي است. پروستاگلاندين ها هورمون هايي هستند كه تحرك انقباضات رحم را در ميان ديگر موارد تحريك مي كنند.

 

عليرغم افزايش هورمون هاي كارآمد، تحقيقات نشان داده اند كه اگر جنين در حال حاضر آماده و آماده نباشد، جنين مي تواند كار را شروع كند.

 

يك مطالعه كنترل شده به صورت تصادفي، زنان باردار را كه دو هفته پس از زايمان به حداقل دو بار در هفته به زايمان واژينال متولد شده بودند اختصاص داده و يا از نظر جنسي متوقف شده بودند. ميزان كار خود به خودي براي هر دو گروه يكسان بود. به عبارت ديگر، جنس كار سريعتر انجام نمي دهد.

 

اين در واقع يك فكر آرام براي كساني است كه مي ترسند رابطه جنسي در دوران بارداري داشته باشند. اگر جنس پيدا نكرده باشد كه مردم را به كار مشغول كند، كه به خاطر داشتن فرزندشان، به احتمال زياد براي مقاربت جنسي يا ارگاسم براي زناني كه بدن آنها حتي نزديك به آمادگي نباشد، كم است.

 

شدت ارگاسم

جنس خوب و ارگاسم در دوران بارداري ايمن هستند چرا كه بسياري از زنان حامله لذت جنسي را افزايش مي دهند. در واقع، برخي از زنان براي اولين بار وقتي كه باردار هستند، اوج لذت جنسي را تجربه مي كنند.

 

چند دليل براي اين افزايش در لذت جنسي وجود دارد:

 

افزايش جريان خون به ناحيه لگن:  همانطور كه در بخش بالا در مورد نحوه عملكرد ارگاسم مطالعه مي كنيد، مي دانيد كه هيجان جنسي باعث افزايش جريان خون در ناحيه لگن بدن مي شود. همچنين اتفاق مي افتد كه اين حاملگي منجر به افزايش جريان خون به اندام هاي جنسي شما مي شود. اين كه آيا به دليل بارداري يا تحريك جنسي، كه در جريان خون افزايش مي يابد، شما احساس مي كنيد فريبنده است.

 

يك احساس كامل در ناحيه لگن : افزايش جريان خون همچنين به اين معني است كه تورم كمر لگن، چشمي و واژن وجود دارد. اين مي تواند به شما احساس "در خلق و خوي" حتي اگر شما واقعا انجام هر چيزي جنس نگران كننده اي نيست.

 

افزايش حساسيت به لمس : جريان خون، به علاوه تورم، به علاوه سطح بالاتر هورمون ها مي تواند منجر به افزايش حساسيت به لمس شود. اين مي تواند ارگاسم را به راحتي رسانده و حتي در بعضي از زنان حتي ممكن است ارگاسم چندگانه نيز داشته باشد.

 

افزايش سايز و حساسيت : سينه هاي خود را آماده كنيد تا قبل از اينكه نوزاد حتي وارد مي شود، شيردهي را شروع كنيد. بخشي از اين آماده سازي شامل افزايش اندازه سينه، افزايش جريان خون به سينه ها و همچنين آغاز توليد شير مادر است. سينه هاي شما ممكن است حساس تر به لمس باشد، و در طول هيجان جنسي و ارگاسم، چند قطره شير ممكن است از نوك پستان نشت كند.

 

تفاوت بين Trimesters

در حالي كه رابطه جنسي و ارگاسم مي تواند لذت بخش تر از زماني باشد كه شما انتظار داريد، ناراحتي هاي ديگر بارداري مي تواند در راه باشد. تعجب نكنيد اگر احساس مي كنيد روشن و خاموش است، همه در يك بار.

 

در سه ماهه اول ميلادي، بيماري صبحگاهي و خستگي مي تواند در فعاليت جنسي كمينه شود. با اين حال، اين به اين معنا نيست كه شما نمي خواهم رابطه جنسي. شما هنوز هم در حال افزايش است كه جريان خون و حساسيت در لگن و سينه شما افزايش مي يابد. شما ممكن است فقط هم احساس بيمار.

 

در سه ماهه سوم بارداري، رحم بزرگ شما مي تواند در رابطه جنسي مقاربت كند. هنوز هم ممكن است رابطه جنسي حتي با ضربه شكم خود، اما شما ممكن است نياز به خلاقانه با موقعيت هاي جنسي . همچنين، سه ماهه سوم، همراه با تعدادي ناراحتي فيزيكي، كمر درد و مشكلات خواب در شب است. اين مي تواند انرژي خود را براي داشتن رابطه جنسي برقرار كند.

 

ارگاسم در سه ماهه سوم نيز ممكن است نااميد كننده باشد. ممكن است به ارگاسم رسيدگي كنيد، و اگر انجام دهيد، ممكن است كمتر رضايت بخش باشد. اين به علت افزايش اندازه رحم شما است. انقباضات ممكن است كمتر رضايت بخش باشند.

 

بهترين جنس در دوران بارداري احتمالا در طول سه ماهه دوم شما اتفاق مي افتد.

 

مطالعات نشان داده اند كه زنان بيشتر در معرض ارگاسم، افزايش روانكاري و افزايش ميل جنسي در سه ماهه دوم در مقايسه با اولين و سوم هستند. شايد به اين دليل است كه بيمار و خستگي صبح در طول سه ماهه اول سخت تر مي شود و تا سه ماهه سوم اين كه اندازه نوزاد شروع به راه رفتن به جنس مي كند و منجر به ناراحتي فيزيكي مي شود.

 

افراد به سه ماهه دوم بارداري به عنوان فام ماه عسل حاملگي مراجعه مي كنند. آنها معمولا درباره اين واقعيت صحبت مي كنند كه بيشترين مزايا و كمترين ناراحتي هاي بارداري را در اين سه ماهه دريافت مي كنيد. با اين حال، هنگامي كه شما در نظر داشته باشيد كه ماه عسل با جنسيت مرتبط است، ممكن است واقعا دوره عسل ماه تولد بارداري باشد. از آن لذت ببريد در حالي كه طول مي كشد

 

روياهاي جنسي

طبق آكادمي پزشكي خواب آمريكا، حدود 8 درصد روياهاي بالغ شامل محتواي جنسي است. روياهاي جنسي در مردان و زنان رخ مي دهد. مردان و زنان ممكن است در طول يك رويا جنسي حدود 4 درصد از زمان اوج لذت جنسي را تجربه كنند.

 

در دوران بارداري، زنان بيشتر احتمال دارد كه روياهاي متداول جنسي داشته باشند و احتمال بيشتري براي ارگاسم در طول اين روياها داشته باشند. بعضي از آنها اولين روابط جنس خود را زماني كه انتظار مي رود را داشته باشد. روياهاي جنسي بيشتر در سه ماهه دوم اتفاق مي افتند.

 

چرا افزايش در روياهاي جنسي؟ باز هم، اين همه به جريان خون افزايش يافته به منطقه لگن مي رود. بدن شما از لحاظ فيزيولوژيكي حتي در طول خواب شما تبديل مي شود.

 

همچنين در صورتي كه از خواب بيدار هستيد، احتمال بيشتري داريد كه روياهاي جنسي داشته باشيد. اگر اضطراب يا ترس از رابطه جنسي شما را از خودارضايي يا از بودن با همسر خود نگه دارد، بدن شما ممكن است در هنگام خواب به مراقبت از چيزهاي خود بپردازد.

 

اگر پزشك به شما گفته است كه شما رابطه جنسي نداشته ايد و در خواب شما ارگاسم داريد، چه؟ شما احتمالا چيزي نگران نباشيد البته، اگر شما شروع به تجربه انقباض شديد و منظم يا علائم ديگر زايمان زودرس، با پزشك خود مشورت كنيد. اما بسيار بعيد است كه يك ارگاسم در خواب شما باعث كار شود.

 

ارگاسم در حين زايمان

شما ممكن است شنيده باشيد كه برخي از زنان در طول زايمان ارگاسم را تجربه مي كنند. اين اسطوره نيست اين موضوع با تحقيقات زيادي نيست و مشخص نيست كه چند زن در طول زايمان چگونه ارگاسم را تجربه مي كنند.

 

از نظر فيزيولوژيكي، يك توضيح وجود دارد. تحريك فشار و واژن از سر نوزاد كه به كانال تولد پايين مي آيد، ممكن است اعصاب را تحريك كند كه باعث لذت جنسي شود. اين احساس كامل بودن كودك كه از طريق كانال واژينال حركت مي كند ممكن است موجب كاهش درد زايمان براي برخي از زنان، تركيبي از درد و لذت بردن براي ديگران و لحظه اي از لذت جنسي خشن براي چند نفر خوش شانسي شود.

 

ارگاسم در زايمان يك هدف يا چيزي براي هدف نيست احساس بدي نكنيد اگر براي شما اتفاق نمي افتد اين احتمالا بيشتر به فيزيولوژي منحصر به فرد فرد نسبت به چيزي كه هر كسي بر آن نظارت دارد، بيشتر است.

 

در سمت ديگر سكه، شما همچنين بايد احساس شرم يا خجالت اگر شما انجام ارگاسم تجربه در هنگام زايمان. كاملا طبيعي است. اگر شما به گلدان گلدان طلا حمله كنيد، خوش شانس خواهيد بود.

 

استمناء

به طور كامل، استمناء در طول حاملگي طبيعي طبيعي است.

 

در حقيقت، در برخي موارد، حتي اگر شما بعلت عوارض حاملگي در معرض محدوديت هاي جنسي قرار داشته باشيد، پزشك ممكن است استراگ را تاييد كند و تنها مقاربت جنسي واژينال را محدود كند.

 

اين چيزي است كه بايد روشن شود و در مورد اينكه آيا پزشك شما به شما نمي دهد كه رابطه جنسي داشته باشد، بپرسيد. اگر احساس خجالت نكنيد كه به طور مستقيم از دكتر خود بپرسيد، سؤالتان را بر روي كاغذ بنويسيد و آنرا به انتصاب خود برسانيد. اين ممكن است كمي ساده تر از خواندن با صداي بلند باشد.

 

ويبراتور و اسباب بازي جنسي

دكتر كريچمن مي گويد: "بله،" همچنين كتاب "جرقه جنسي" و 100 پرسش و پاسخ در مورد سلامت جنسي و سلامت جنسي زنان نوشته است . "ويبراتور خوب است. هيچ آسيبي به جنين يا نوزاد وارد نمي شود. "

 

دكتر Krychman توصيه مي كند با استفاده از تكنيك هاي مناسب، بهداشت، و روانكاري هنگام استفاده از اسباب بازي هاي جنسي، توصيه هاي خوبي از شما باردار يا نه. 

 

محدوديت هاي جنسي

در صورت حصول اطمينان از اينكه پزشكان توصيه هاي جنسي شما را در دوران بارداري خود توصيه مي كنند، از سؤال هاي روشن توضيح دهيد. پزشك شما ممكن است در هنگام مشاوره دادن به شما خاص باشد.

 

اگر مقاربت واژن مجاز نيست، آيا اشكال ديگر مقاربت (مقعد، دهاني) درست است؟

استمناء خوب است؟

آيا ارگاسم خوب است، بدون نفوذ واژن؟

همچنين مطمئن شويد كه مدت زمان محدوديت اعمال مي شود.

 

به عنوان مثال، اگر در اوايل بارداري دچار خونريزي نشويد، پزشك به احتمال زياد قصد ندارد شما را براي بقيه بارداري متوقف كند. محدوديت ها ممكن است تا زماني كه خونريزي را متوقف مي كنيد يا تا زماني كه بعضي ديگر نشانگر زمان خاصي وجود دارد، گسترش يابد.

 

يك كلمه از سكستراپ

 

نگران نباشيد سوالاتي بپرسيد اگر بيش از حد خجالت زده باشيد، سوالات خود را پايين بياوريد. نيازهاي جنسي به عنوان نيازهاي اوليه ذهن و ذهن نيز مهم است.

 

همچنين، اگر محدوديت ها توصيه مي شود، به ياد داشته باشيد كه عدم وجود جنسيت به معناي اين نيست كه شما نمي توانيد از نظر فيزيكي صميمي باشيد. شما مي توانيد با شركاي خود مانند لگد زدن، آغوش گرفتن، ماساژ، بوسيدن ملايم، و لرزش نور، كشف كنيد.

كانال روانشناسي خانواده كانال كانون مشاوران ايران خدمات مشاوره خانواده مشاوره رايگان تلگرام مشاوره طلاق آنلاين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.